سيناسينا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

ســــــــــينا فرشته كوچولو

خبـــــــــــــــــــر خوب

1390/9/5 20:54
نویسنده : مامان سینا
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستان عزيز من بالاخره با چند ماه غيبت برگشتم چه برگشتني.... با يه خبر خوب برگشتم من دوباره دارم مامان ميشم   اولش كه متوجه شدم اصلا باورم نميشد اما خوشحالم كه سينا جونم ديگه تنها نيست هنوزم باورم نميشه يه ني ني ديگه   به جمعمون اضافه ميشه  الان ني نيمون    هفتس كه اومده پيشمون خوش اومدي عزيزم خيلي دوستون دارم تو و سينا داداشي رو.

زیبا

واي باورم نميشه ممنون خداي مهربون بخاطر دو تا فرشته مهربوني كه به ما دادي البته جنسيت دومي هنوز مشخص نيست اما احساسم ميگه كه يه دختره خوشگلو و مامانيه.

  شکلکهای جالب اروین

در ضمن ميخواستم از همه دوستان خوب و گلم تو اين مدت كه نبودم برام پيغام ميذاشتن تشكر كنم كه به يادمون بودن.

ماچماچقلبقلب ممنون دوست جوناي خوبم دوستون دارم.قلبقلبماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نگين
7 آذر 90 15:21
سلام دوست خوبم اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد .
ناشناس
19 آذر 90 0:11
عالیه انشاء الله که دکتر میشه
گلاره جون
21 آذر 90 13:18
khabaret khoshayand aros manam pida shod
سید امیرعباس بابا
23 آذر 90 13:13
سلام دوست جونم بدو بیا وبلاگم یه مسابقه راه انداختم توش شرکت کن جایزه هم داره البته شاید کم باشه ولی برا شیرینی مسابقه هستش ایشالا که شرکت کنی منتظرتم دوستت دارم سید امیر عباس بابا
faeqeh
3 دی 90 11:40
مبارکه عزیزم از اینکه یه نفر به جمعتون اضافه میشه و 4 نفری میشین خیلی براتون خوشحالم
نی نی توپولی
11 دی 90 1:33
وای چه خبر خوبی انشاله صحیح وسالم فارغ بشید.... خوش به حال سینا جون که از تنهایی داره در میاد...
سید امیرعباس بابا
12 دی 90 11:30
سلام دوست جونم خوبی؟؟؟ عید ولادت امام موسی کاظم و کریسمس بهت مبارک باشه... اومدم بهت سر زدم واحوالت رو بپرسم و بهت بگم که یه سر به وبلاگم بزنی بابام کلی تحویلم گرفته منتظرتم دوستت دارم بووووووووووووووووووووس سید امیرعباس
گلاره جون
13 دی 90 14:54
دلم برات خیلی تنگ شده بگو کی هستی تا بیا گپ بزنیم
مامان بیتا
29 دی 90 9:27
منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان جت رو..............هدیه خلاقیت
گلاره جون
4 بهمن 90 14:48
کجایی یار با وفا دلم واست یک ذره شدههههههههههههههههههههههههه
خاله مهسا
11 بهمن 90 21:00
سلام تبریک میگم مخصوصا به سینا جان اگه فرصت داشتید به ما هم سر بزنید در ضمن با اجازه لینکتون میکنم
ناهید
26 فروردین 91 21:29
به سلامتی سینا جوونم دیگه تهنا نیس اگه میشه به وبم بیا واسم یه نظر بزار خوشحال میشم بوووووووووس
مامان سینا
30 اردیبهشت 91 19:09
سلام اسم پسر من هم سیناست .الان 5 سال 3ماهش. بابا سعیدش دوست داره یه بچه دیگه داشته باشه اما من می ترسم.خوشبه حالتون که راحت تونستید تصمیم بگیرید.
نی نی توپولی
26 اسفند 91 7:42
قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت جوهر از شیشه ذات کاغذ از صفحه دل نور از شمع حیات تا بنویسم همه جا: “روزگارت خوش باد” نوروز ۹۲ پیشاپیش مبارک
مامان آناهیتا
24 تیر 92 0:43
تولدن مبارک عزیز خاله
مامان آرینا مو فرفری
24 تیر 92 6:04
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک
مامان آرینا مو فرفری
24 تیر 92 6:04
سلام دوست عزیز دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم بهش رای بدین خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com