سيناسينا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

ســــــــــينا فرشته كوچولو

رفتن سينا به كلاس كلبه شادي در مهد كودك

1390/3/4 13:08
نویسنده : مامان سینا
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سينا گلم. شنبه 31 ارديبهشت اولين روزكلاس سينا بود.از وقتي ثبت نام كردم دل تو دلش نبود niniweblog.comهمش ميگفت ميخوام برم مهد كودك خيلي ذوق و شوق داشت niniweblog.comوقتي اولين روز رفتيم موقع وارد شدن به كلاس دو دل شدniniweblog.com بعد كه بهش گفتم منم پيشت ميشينم خوشحال شدniniweblog.com خلاصه كلاس شروع شد سينا با اشتياق كارشو انجام ميدادniniweblog.com

موقعي هم كه مربي كلاس(كه خاله صداش ميكنن) تشويق ميكردش با خوشحالي دستشو ميبرد بالا niniweblog.comميگفت برنده شدم برنده شدم با نويد خريد جايزه كلاس تموم شد و اومديم خونه با آبو تاب نقاشيشو به باباش نشون دادniniweblog.comو ميگفت من برنده شدم مامان ميخواد جايزه بخره niniweblog.comدوشنبه روز دوم كلاس سينا از صبح كه بيدار شده بود همش ساعت رو ميپرسيد niniweblog.com

كه ساعت چنده ؟ موقع حاضر شدن نميدونست چيكار كنه خيلي خوشحال بود.

niniweblog.com niniweblog.comبا شادي رفتيم كلاس .

امروز ديگه نرفتم تو كلاس پيشش از دور نگاش ميكردم با آرامش كاراشو انجام ميداد

پسر گلم روحيش خيلي عوض شده همش منتظره تا ساعت 5 بشه تا بره كلاس. تو حياط مهد هم با دوستاش بازي ميكنن.

niniweblog.com

 

      niniweblog.com

niniweblog.com

 

       

الانم سينا جون رفته آرايشگاه تا خوشگل بشه  بعد بره حموم niniweblog.comتا بعدازظهر بره كلاس.

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mAhyA
4 خرداد 90 14:12
عزیز دلم.............ایشالله که همیشه خوشحال باشی........اگه بدونی چه حالییم تا عکسای جدیدتو ببینم.......پس کی میذارید عکسای سینا طلا رو؟؟؟؟؟؟


به زودي عزيزم
abbas
6 خرداد 90 9:14
معلومه كه خيلي بهش خوش گذشته
شباهنگ
10 خرداد 90 22:03
با سلام ممنون که به وبلاگ خودتان سر زدید. وبلاگ شیرینی داری . خا حفظش کند. با تشکر شباهنگ
خاطره
15 خرداد 90 18:01
خدا حفظش کنه ماشالله خیلی خوشگله