سيناسينا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ســــــــــينا فرشته كوچولو

شعر چتر ني ني (ناصر كشاورز)

1390/4/4 17:11
نویسنده : مامان سینا
1,470 بازدید
اشتراک گذاری

چتر ني ني  

يه روز باباي ني ني
وقتي اومد به خونه
آورد براي ني ني
يه چتر بچه گونه

حالا ني ني به چترش
خيلي علاقمنده
گاهي اونو مي بوسه
باز ميکنه مي بنده

گاهي توي حياطه
مي گيره چتر و بالا
ولي هنوز يه بارون
نيومده تا حالا

هر روز به ابرها ميگه:
بارون بشين ببارين
فکر ميکنم که اصلا
چترمو دوست ندارين !

زیبا    زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mAhyA
5 تیر 90 13:51
سلاااااااااااممممممممم......
به سینای خوشگل و نااااااااازم عکسات مثل همیشه خیلیییییییی قشنگ بود عزیزمممممم!!!!!!
مخصوصا اون عکسی که تو خونه عروسکیت گرفتی...
ماشالله به چشمای قشنگت گل پسر...


سلام محيا جونم خيلي خوشحالمون ميكني كه هميشه به ما سر ميزني هميشه سلامت و موفق باشي عزيزم.
فرشته
5 تیر 90 22:30
سلام الهی فداش بشم سینارو خانم اسکروچ وبلاگتون خیلی قشنگه افرین به سلیقتون از طرف من ببوسش جیگرو


سلام فرشته جونم خيلي خوشحال شدم كه به ما سر زدي قربونت برم كه اينقدر مهربوني از صميم قلب خوشحالمون كردي.
مهرانه مامان مهرسا
7 تیر 90 12:34
سلام سينا پسر نازيه ها مخصوصاً اونجا كه روسري گذاشته
ناصر کشاورز
30 دی 91 20:45
سلام . خوشحال شدم شعرمو گذاشتین تو وبلاگتون . هم خوندمش دوباره ، هم موزیک قشنگتونو گوش کردم و حظ بردم
ناصر کشاورز


سلام خيلي خوشحال شدم كه شما به وبلاگ پسرم سر زديد و باعث خوشحاليتون شدم .ممنون از شعراي قشنگتون