سيناسينا، تا این لحظه: 16 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

ســــــــــينا فرشته كوچولو

قشنگترين بهانه ي من براي زندگي تولدت مبارك

1390/4/24 13:34
نویسنده : مامان سینا
1,266 بازدید
اشتراک گذاری

     تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ ,  بخش تصاویر زیباسازیhttp://end-lover.persianblog.ir  کلیک کنید*تولدت مبارك*تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ ,  بخش تصاویر زیباسازیhttp://end-lover.persianblog.ir  کلیک کنید 

زیبا

 

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

 یکی به نیت تو یکی از طرف من

 الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

 به خاطر وجودت به افتخار بودن

بهاربيست                   www.bahar20.sub.irبهاربيست                   www.bahar20.sub.irبهاربيست                   www.bahar20.sub.irبهاربيست                   www.bahar20.sub.irبهاربيست                   www.bahar20.sub.ir     بهاربيست                   www.bahar20.sub.irبهاربيست                   www.bahar20.sub.irبهاربيست                   www.bahar20.sub.irبهاربيست                   www.bahar20.sub.irبهاربيست                   www.bahar20.sub.ir

قشنگ ترين صدای زندگی تپش قلب توست با شکوه ترين روز دنيا تولد توست پس براي من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم.
تولدت مبارك زيباي من
 

زیبا             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

faeqeh
24 تیر 90 21:54
عزییییییییییییییییییییزم تولدت مبارک الهی همیشه تو زندگیت شاد و خوشحالو سالم باشی
mAhyA
26 تیر 90 11:28
سلام عزیزمممممم ببخشید دیر اومدم... خیلی دلم میخواست روز تولدت بیام و هزار تا تبریک بهت بگم ولی نشد شرمنده... تولدت هزاران هزار بار مبارک قند عسلکم... الهی صد ساله شی نه صد وبیست ساله شی نه صو وبیست سال کمه همیشهههههههههههههههه زنده باشی... ما منتظر عکسای خوشگل و ناز سینایی هستیم هاااااااا
نی نی توپولی
26 تیر 90 21:25
سلام سینا جون تولدت مبارک باشه خاله جون ان شالله تولد120سالگیت اینم از طرف من رو لپای قشنگ شما
گلاره جون
18 آبان 90 8:57
الهی 120ساله بشی زیبای من ببخش منم خیلی دیر امدم تبریک تولدت را بگم شرمنده.